Emma tvärtemot...




måndag 18 januari 2010

Dingle igen...

Framme i Dingle igen. Har varit i Rävis i en vecka. är förskolfröken nu..men också kökspersonal och städerska. barnen är mysiga. Ett barn "O", som är tre år gammal och flicka, kom fram till mig å snackade på mitt ben. sedan tittade hon upp på mig ock sa. " Du...Jag ÄLSKAR dig!".. hon är söt hon! =)
Att städa är ett rofyllt arbete som är skönt att göra när man är trött. Att stå i köket är med kul! =) Bra betalt med! inte som på andra jobbet som är roligt, men Uselt betalt.
Nu ska jag jobba på N.A i två dagar, sedan flänga tillbaka till Rävlanda, sedan tillbaka till Dingle på torsdag...å Tillbaka till rävlanda på lördag. Värdigt vad jag flänger och far! Ganska jobbigt, men värt det...helt klart! behöver pengarna till resan. =)
Har pratat mer med han som styr planerna för resan. Kommer till Sverige snart. Då ska vi diskutera detaljer =). Det blir bra.

En månad har gått nu påmin viktminskningsplan. 4 cm borta runt höfter och i midja...1 på vänsterlås och 1,5 på högerlår. Runt rygg/bröst 5 cm, men kupan är samma som förut. Underbart går det! Bara att fortsätta en månad till! 2,5 kilo på 1 månad.
Målvikt - 64 kilo.
NUVARANDE VIKT - 74.
fÖR TVÅ MANADER SEDAN VÄGDE JAG 79.
-5 kilo. BRA gjort! =)

1 kommentar:

  1. du ar en duktig tjej du fina unge!
    har borta pa andra sidan jorden blir vi ocksa smala. Linus mest for att han har varit magsjuk och jag mest for att det ar sa svart att ata i varmen. 35-40 grader varje dag.
    langtar efter dig!
    puss

    SvaraRadera