Emma tvärtemot...




tisdag 26 januari 2010

Rast

Nu har jag rast, den är snart slut...
Har roat mig med att läsa systrarnas bloggar och inser hur jävla häftig resa den ena av dom är på. Men bara två och en halv månad kvar nu till min egen resa. Underbart skall det bli. Tänk så mycket jag och Emma kommer uppleva tillsammans. Fantastiskt faktiskt. och vilka människor. Underbara människor som vi kommer träffa.
Vikten och måtten : hm. jo det går framåt faktiskt. 5e veckan är snart över och från början var jag 79 kilo. Nu är jag 73,6. Bra gjort på två månader.
"Bara" 9,5 kilo kvar! sedan är jag smal och snygg! ;)
9,5 är mycket, men det kommer gå bra. är i alla fall under 10. ;)
nu är det dags att g¨å ut till barnen =)
snart mat. men först samling =)

/Ben

1 kommentar:

  1. jag då... vad gör jag för häftigt? skriv om det! =P

    och så behöver du inte alls gå ner så mycket till. 70 kg räcker bra. du kommer se sjuk ut annars. =(

    puss sötrumpa!

    SvaraRadera