Emma tvärtemot...




torsdag 28 oktober 2010

Starten är nära!

Nu har jag pratat med Ann, som är min coach och hämtat mina varor!
Roligt!
Känner mig så himla peppad att verkligen göra detta!
Vad ute på min morgonpromenad även i morse, 3e dagen i rad nu!
I kväll ska jag mäta mig och väga mig.
Jag kommer även att få väga mig på en specialvåg som mäter allt som pågår imonbords! WOW! Det kommer jag få göra typ nästa eller nästnästa vecka. Läskigt!

Ann är så himla trevligt och hon tror verkligen på det hon gör.
Girlpower till Ann!

Zimba är mycket lugnare i butiken nu när han får en riktigt ordentlig promenad på morgonen. Men sedan har han lika mycket energi igen på kvällen ;)
I morgon börjar det alltså på riktigt.
Skönt.
Igår berättade jag för Emma att jag ska göra detta. Hon stöttar mig så klart. =) Skönt tycker jag.
Igår fick jag för övrigt 5 stooora mörkröda rosor aav min man! <3 underbara mannen, vad jag älskar dig! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar