Emma tvärtemot...




måndag 25 oktober 2010

knasigt!



OJOJOJ! vad knasigt! Jag var inne å läste på systers blogg, där visade det sig att jg själv hade en blogg som jag helt glömt av! dvs , den häär bloggen! Knasigt. Helt knasigt!
H ar inte skrivit sedan typ januari, men man kanske skulle börja igen? Mycket så mkt har hänt sedan sist!
Jag slutade med herbalife, eftersom jag börjadeåka runt så mkt, det blev virrigt helt enkelt,men nu har jag fast bostad och skall börja igen.
Jag har fått ordning på livet.
Sedan sist har jag alltså:
Februari- mamma hade kalas och vem dör upp där? Johannes Christensson- snacka om total surprise! Han hade bjudit in sig själv till mammas kalas eftersom han var ensam hemma. Jag hade inte träffat hoom ¨på typ ett år och blev sååå förvånad av att se honom i dörren! tänkte att det kanske skulle bli stelt och konstigt i början, men inte då! Vi pratade på och höll oss konstigt nog nära varandra hela kvällen. Efter ungefär en timmevisste jag att det hade sagt pang! jag var heeelt betuttad i denne snygge man som stod brevid mig och skruvade ihop en kristallkrona... Slutade iaf med att johannes stannade kvar och sov hos oss. Nästa dag gick vi på promenad med hundarna i snön och hade så mysigt.
Efter en del drama slutade det med att på St. Patrick´s day, den 12 Mars, var vi ett par. Underbart. Han är den första någonsin som kan säga en komplimang som man faktiskt tror på. Denne underbare man bor jag nu med i Linnéstaden i Göteborg. Jag har hunnit med att jobba som förskolevikarie i 8 månader, men nu för tiden driver jag min och mammas affär på Vegagatan 54! En butik med vackra saker, kläder, sjalar och smycken. jag har fast lön.
Summering:
Fast bostad.
Sambo.
Hund.
Ny bil.
Fast lön.
Livet leker!
Nu är det alltså dags att ta upp Herbalife igen. Jag får grejerna på onsdag. Denna gång med en coach som jag kan ringa och rådfråga. Det blir bra. ska gå ner 9 kilo. Sedan är målet nått! ;)

Mycket har alltså hänt. mycket positiva händelser! Nu ska jag alltså ta tag i mig själv. När jag är färdig med mina 9 kilo är mitt liv som jag vill ha det. alla mål uppnådda. fantastiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar