Emma tvärtemot...




torsdag 9 december 2010

Nästan 6 veckor..

...har jag hållt på med Helbalife nu!
I morgon är det dags för vägning och mätning igen- läskigt, men roligt.
Igår gjorde jag min första order som rabattkund på herbalife, vilket innebär att jag har 25% rabatt vid mina beställningar. DET ÄR BRA!
Beställde saker till mig och Johannes, men om man vill kan jag beställa till andra med =)
Tog kort på mig igår för att se hur min kropp har ändrats såhär efter halvvägs- eller kanske snarade för att kunna se hur den har ändrats när jag är klar, eftersom jag inte tänkte på att ta kort när jag började. typiskt...
Både igår och i förrgår var jag ute och gick min runda igen. Det kändes skönt, eftersom jag har slarvat med det i 2,5 vecka....suck.

I butiken är det fullt upp nu, vi grejar och fixar hela tiden . Det är fullt med varor över allt...Men känns som att vi har lite bättre försäljning denna månaden än vad vi haft förut, vilket är bra. =)

På lördag har vi ölprovning för män, och Johannes ska stå utanför butiken och dela ut glögg... Han är en toppenkille alltså! <3

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar