Emma tvärtemot...




måndag 6 december 2010

numera 20 år!

Sådär, ja! Då har man fyllt 20!
Hade en fantastisk dag!
Startade kl 06.00 med att min man väckte mig å sjöng flr mig.
Jag fick min present, vilket var att få åka till kolmården och vara en heldag med delfinerna! På kvällen samlades faniljen i butiken och vi gick ut och åt god mat på Gyllene prag =) Mums! Alla blev väldigt mätta!
Så helgen har tillbringats i kolmården och norrköping, där vi bodde på scandic. jättemysigt!
Så nu har en av livets drömmar gått i uppfyllelse - jag har fått känna,klappa,pussa och snorkla med delfinerna!

Men herbalife går det fortsatt bra - jag är nu nere på 70,9 kilo - en vikt jag inte haft sedan i januari! Så nästa gång jag går ner blir det till en vikt jag inte haft på snart två år! roligt!
Min man hade gått ner 1kilo till denna veckan!
Båda har förlorat fler cm på kroppen med såklart.
Vi är fortsatt nöjda och jobbar på lite till! =)
Nu kommer jag in i tre par jeans, som jag inte har kunnat ha förut!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar