Emma tvärtemot...




onsdag 24 november 2010

ooopps...

Glömt att skriva, men hur som helst så går det bra och efter vecka tre hade jag gått ner ytterligare 0,8 kilo. alltså 2,8 kilo på tre veckor...helt bra resultat!
Hade dessutom tappat några cm här och där, har totalt tappat ca 25 cm från min kropp på tre veckor!
På fredag är det dags att väga och mäta igen, så då hoppas jag på bra resultat, men slarvade lite i helgen och har dessutom varit sjuk så har inte kunnat motionera som jag ska. Så denna veckan är alla resultat som ligger på minus bra.

Kollade precis på statistiken över mina läsare, visade sig att jag har läsare även i Finland och i USA =)Det är ju spännande faktiskt!å lite knasigt....

Annars rullar livet på som det ska. Till helgen ska jag och min sambo bo på hotell, eftersom han fick detta i födelsedagspresent. Det ska bli skönt och mysigt! Vara i relaxavdelningen å ha det gott med varandra.

Förra helgen var vi förresten i Norge, det var roligt! Vi badade massa tunna i vintervädret och det var sååå mysigt! På lördagen var vi å kikade lite i Oslo och åt lunch där. Vi hade en jättemysig helg tillsammans med sambons mamma,syster, extrapappa och hans två barn =)

Nu kommer det kunder in i butiken så nu måste jag gå.
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar