Emma tvärtemot...




fredag 25 december 2009

jul

Nu är julen firad. men det fortsätter lite till i eftermiddag då annika å anders kommer =) tjoho!
igår var det mkt folk här å det var så trevligt så. anki och peter, totte å pojkarna, farmor å farfar, svenne och jourun, helt enkelt mkt folk. tomten kom också. med mkt bra paket. tillexempel pengar, morgonrock, tallrikar, bok, bodybutter, presentkort på shopping med mor... typiskt BRA paket! nu har jag varit ute och gått 4,5 km på morgonen och sedan blev det morgonshake. gott. igår likadant. väldigt vad jag promenerar. hurra, vad jag ligger i!

på julafton var det ju även mätningsdags och vägning. har gått ner 0,6 kilo denna veckan, och min kropp börjar ändra form till det bättre. =)
bra! så nu är det bara att fortsätta.
nu skall jag umgås med mor!
/Ben.

2 kommentarer:

  1. du ska äta riktig mat unge! puss

    SvaraRadera
  2. det gör jag ju! också.... men detta funkar å så nu fortsätter jag såhär å jag är piggare med. har itne lika ont i huvudet heller. toppen är det faktiakt! =)

    SvaraRadera