Emma tvärtemot...




tisdag 15 december 2009

lediga dagen

Vart ledig idag. Skönt. Hade sovmorgon. Också skönt. Gjorde frukost och åt framför tv:n..under täcket =)
sedan var det dags att plugga..turkiska. det var roligt! pluggade i tre timmar, så roligt var det! Men lite svårt såklart. inte uppbyggt på samma sätt som svenskan. Nu ska jag bara lära mig alla ord som jag pluggat på. Får väl uppfinns något slags system...typ som glosor att ha varje vecka så det blir rutin på det hela. Rutiner är bra. Fast roligt att vara spontan ibland med såklart!
Efter plugget var det dags för sit ups, armhävningar, rygg/benlyft och sedan knäbörjningar å nåt annat som jag inte vet vad det heter. så det blev dagens hemmaträning ;)
bättre än inget iaf!
Såg en bra film idag! Eight below. Handlar om forskare på Antarktis och slädhundar. Helt bra film!
Lagade goood mat idag! Lax med sås och till det sallad med bland annat äpple,avocado, körsbärstomater...och sist med inte minst..Haloumi! MUMS! min favvo!
ikväll är det CSI-kväll. Det blir bra.
stod framför spegeln efter duschen. det var jobbigt! usch! när ska det bli ändring? tycker inte det händer något...usch,usch,usch och suc,ksuck,suck...jobbigt det där...man blir ledsen av det. =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar