Emma tvärtemot...




söndag 20 december 2009

Julfirande <3 /Avsked
ÅÅÅH! äntligen har jag internet igen! varit utan i flera dagar, men igår var jag hemma hos mor efter jobbet och firade jul med heeeela stora familjen...och sa hej då till Nuffis. Det var sorgligt! Fällde en tår i bilen på vägen hem när jag insåg att jag inte skulle träffa henne på ett år. jobbigt tycker jag. Kommer saknar massor!
Men julfirandet var mysigt! finaste granen hade vi med. Nanna klädde in palmerna och olivträdet med julglitter. Vackert. Exotic Christmas. Paket fick vi med. Av en Gollum-tomte som läste vackra julrimm för oss. Till exempel ; Här får du något att lesa, när du skall ut och resa.
Men det fanns även rimm som jag inte kommer ihåg, men som var otroligt roliga och knasiga! Knas-Gollum-tomte!
Suck. Kommer sakna Nuffis! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar