Emma tvärtemot...




tisdag 2 november 2010

5e dagen...snart en vecka! =)

Idag är det dag nr 5 med Herbalife.
Det går bra tycker jag. Förra veckan var jag ute och gick fyra gånger.
Denna vecka har jag än så länge varit ute en gång, men är ju bara tisdag.
Jag har hållt mina mattider och ätit mina shake.
Märker att det är lite lättare att gå upp på morgonen nu,det är skönt.
Jag har en jämnare nivå på hur trött jag är och så. Somnar lättare på kvällen med.
Framförallt älskar jag mitt te! Varje morgon ser jag fram emot mitt te.
På fredag är det dags att mäta och väga. Då har det gått en vecka.
Jag hoppas att det har blivit några förändringar.
Jag behöver det för att fortsätta vara motiverad.
I lördags var jag på bio med tjejerna och klarade mig galant! Drack ramlösa. Inget godis.
I söndags hade jag och Johannes världens mysigaste dag! Bara vi två. Tillsammans. Slappdag med tur på stan. mmm, skönt var det. <3

Idag kommer mamma å pappa hem från turiket. Det blir roligt!
Dom har flugit luftballong! WOW! Verkade ascoolt!
I helgen är jag ledig- både lördag och söndag. skönt!
Lördag är det kalas i alingsås. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar