Emma tvärtemot...




måndag 15 november 2010

vecka två

Efter ytterligare en vecka...
Denna vecka har gått bra. Jag har gått 4 gånger. Ätit ordentligt och sådär.
När det var dags för mätning/vägning i fredags visade det sig att trorts att jag gjort allt som man ska så hade jag ändå inte gått ner i vikt denna vecka...jag hade gått ner någon cm här och där.
en halv cm på varje lår
1cm i midja
1cm i bystmått
1cm rumpa.
Så det var ju alltid något, men kändes ändå lite tungt. Hoppas därför på bättre resultat denna veckan.
I helgen har det dock varit lite jobbigt. Samon fyllde år och detta skulle firas. dvs hans far firade och då åt vi på hardrock. ingen efterrätt iaf...
På söndagen firade vi hos hans mamma, där lite daimtårta, men innan dess lite tårta i butiken....
Dessutom åt vi till råga på detta pizza i fredags. jag åt grekisk kebab.....en halv iaf.
Så helgen var tuff...
Hoppas att jag lyckats träna bort en hel del av det inna fredag iaf.

I morgon börjar min man med herbalife. han var och hämtade sina grejor förut. bra! =)
Nu kan vi jobba tillammans. =)
Han är sjuk idag frresten...suck feber,huvudvärk och utslag i hals....inte bra alls! För på fredag åker vi till norge! Ska hälsa på där =)
Det blir roligt.
I eftermiddag ska jag ringa till ann och prata lite om hur det går.
Det blir nog bra. ska beställa lite mer grejer med så jag har innan det tar slut.

=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar