Emma tvärtemot...




måndag 8 november 2010

efter en vecka...

hade jag gått ner otroliga 1,9 kg!
-2 cm i bystmått
-3 cm midja
-5 cm höfter
-1 cm stuss
-1,5 / 2 cm lår
fantastiskt resultat på en vecka.

På fredag är det dags för ny mätning och vägning. Helgen har gått bra. Vi var på alas i lördags och då var det kladdis och morotskaka till efterrätt, men man kan ju tänka på hur stor bit man tar, och dessutom är man värd en godbit ibland, men man kan ju som sagt tänka sig för.

Jag var förra veckan ute och gick fyra gånger. =)
Denna veckan (idag måndag) har jag alltså varit ute en gång.
Jag känner mig piggare och gladare. Jag har mer energi! (Det har för övrigt min hund med nu när han börjaar få bättre kondition och mer muskler)
Det är inte lika jobbigt att gå upp på morgonen, vilket gör att jag är trött i bra tid på kvällen och kan somna vid 22-tiden i stället för att ligga vaken och vrida mig.
På tisdag kommer min sambo´s herbalife-besställning med, så han börjar på onsdag. Han ska dock testa lite mer för träningens skull, men även för att bli av med det där jobbiga som aldrig försvinner. (Det lilla han nu har)
Han gör det även för att få en ordentlig frukost och en bra lunch, Något som jag märker fungerar jättebra för mig i butiken! Så lätt att bara fixa två shake på morgonen, dricka den ena till frukost och ta med den andra till jobbet och dricka som lunch. Suveränt!
Märker även att väääldigt mkt av mitt sötsug är som bortblåst! Det är skönt! Vet att jag är nöjd efter att ha ätit en god middag tillsammans med min sambo. Behöver inte småäta eller köpa något snask.
Så nu får vi se hur det går på fredag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar