Emma tvärtemot...




tisdag 9 november 2010

Snö...

...utanför mitt fönster!
sitter i butiken nu och tuggar i mig ett äpple, åt precis en banan med.
mellanmål.
gott!
idag när det snöar så förfärligt är det inte så mycket folk i butiken. ingen som vill ut i snön och kylan. blåser gör det med..
men hade en kund nyss. hon var bra. köpte något.
två timmar kvar till det är dags att börja tänka på stängning. sedan ska jag gå hem,
mannen jobbar över idag..vet inte när han kommer hem? hoppas inte för sent.
jag längtar efter honom.
Han är fin,han.
Fyller år på söndag.
Middag med hans pappa på lördag. Hard Rock =) Det blir roligt!
Har aldrig ätit där.
På söndag ska han få reda på sin present. Hoppas att han blir glad.
Jag tror det.
Vet att han har planerat något fint till mig i present.(Alltså till min födelsedag, den är med snart)...
Jag ska få något och vi ska göra något.
Jag fattar inget av den beskrivningen?!
Men är ju alltid roligt med överraskningar!
Spännande iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar