Emma tvärtemot...




måndag 31 januari 2011

Flytten

I helgen flyttade vi alltså från Vegagatan till Högsbo. Har blivit glatt överraskad av hur fin nya lägenheten blivit nu när vi fått i ordning det mesta (bara mina kläder kvar) Var lite tveksam innan flytten, men visade sig att jag trivs jättebra!
I morse åkte jag spårvagnen till jobbet för första gången. Zimba tyckte att det var lite konstigt, men han fick på så sätt en perfekt morgonpromenad. Tanken är att sedan när det blir lite varmare (typ i vår) så skall jag och zimba gå till jobbet (är ca 4 km) Det kommer att bli toppen!
Idag kom det lampor från Lamp-Gustaf till jobbet. Dom var fina =) En del av dem var till Nanna och Nicke- så dom har varit här och hämtat sina. Det var mysigt och Zimba blev jätteglad när han fick leka lite med Kira. =)
Efter jobbet idag kommer Johannes och hämtar mig, så ska vi åka till Ikea en snabbis. Har lite grejer som vi behöver handla... Ska faktiskt bli riktigt mysigt. Ikväll blir det antingen mat på Ikea, eller så blir deet thai-mat....

=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar