Emma tvärtemot...




onsdag 12 januari 2011

Trött och känslig...

Det är konstigt för jag har varit så trött och känslig de senaste dagarna. Jag vaknar många gånger på nätterna och är fruktansvärt jobbigt att gå upp om mornarna. Så vill jg inte ha det! Dessutom skiftar jag i mitt humör massor. Ibland känner jag mig glad, och i nästa stund känner jag mig ledsam och nedstämd. Stackars mannen tar hand om mig och fixar mat,te, kramas och är underbar- Tack för att du står ut med mig när jag är sån här!! All kärlek till dig!
För det är inte första gången det är så. Men det var längesedan sist. Hur som helst. Hoppas att det blir bättre snart och att det slutar snurra så i mina tankar.
Tänker mycket på saker som varit, på mina kompisar, på allt det fantastiska jag har och det där jag vill ha.

Men det kommer sedan.

På fredag är det dags att väga/ mäta igen och det hade varit helt fantastiskt om jag hade gått ner lite extra denna veckan. Det hade jag behövt. Har varit tufft att träna, men banne mig- jag gör det ändå! Ikväll blir pass nummer tre denna veckan.

På jobbet är det oroväckande lugnt idag. Vad har folk egentligen gjort med sina pengar? Men att det är lugnt på jobbet betyder ju att jag får en lugn dag.....Kan vara mysigt ibland men helst vill jag ha MYCKET att göra och många kunder.
Hur som...När det inte är kunder inne, så bloggar jag på företagets blogg, skriver på facebook, min egen och jemmalicious´s... Dessutom hinner jag ju blogga här =) det är bra.
Men jag får även tid att titta på lite olika serier om jag vill.
Just nu betar jag mig igenom säsong 10 på programmet "unga mödrar danmark" Det är mysigt, och bra för mig att se exempel på hur det kan vara i vardagen när man har barn. Jag vill ha barn. Längtar. Men vi får se när det blir.

Suck. Nu ska jag se klart och sedan borsta Zimba.
När jag kommer hme blir det mat och träna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar