Emma tvärtemot...




söndag 16 januari 2011

Middag

Igår åt familjen (8 st av oss) middag på en supermysig turkisk restaurang! Mums! Det blev en Mycket trevlig middag! Tidigare på dagen hade vi dessutom varit hemma hos min sambos pappa och ätit lunch, mamma å pappa var också där :) det var heelt trevligt. Så det känns som att jag mest åt gott och tränade munmuskulaturen igår :p. Er finna hemlisar som hände igår med, men det får ni veta mer om senare. Idag hade jag och Johannes en jättemysig morgon tillsammans! Mannen gick upp och gjorde te till mig och bi låg och drog oss läänge :) därefter åkte vi till Nanna och Nicke där vi åt god frukost, läste böcker, pratade och hade det trevligt. Busade med hundarna med :) sedan blev det dags att åka hem för dom skulle få besök av Nickes föräldrar. Vi fick med oss tio flyttkartonger hem. Det var bra för nu är det bara ett par veckor kvar till flytten. Suck. Men det blir nog bra ;) resten av dagen ska vi bara vila och ta det lugnt. Jag har inte sovit så bra i natt. Har varit vaken med blandade känslor. Hela tiden jättelycka, men samtidigt svartsjuk. Tur att jag har min man som är helt fantastisk! Jag älskar dig Johannes!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar