Emma tvärtemot...




måndag 10 januari 2011

Suck!

Alltså...det är så himla svårt att hinna med att blogga...fast egentligen inte. Jag vill ju, men glömmer så mycket...Attans, måste ta tag i det. Är ju en månad sedan jag skrev sist. Men läser andra bloggar. Till exempel systers blogg, en f.d arbetkamrats blogg och en gammal klasskompis blogg. Dom gör så fint och det är roligt att läsa. Idag ska jag nog hitta lite fler intressanta bloggar att läsa...

Hur som helst....Ser ju att det är folk inne och läser om mitt liv med Herbalife.
10 veckor har nu passerat och jag mår fortsatt bra. Har införskaffat mig en Crosstrainer sådär på mellandagsrean. Är nog ett av mina bästa köp genom tiderna!
Jag har använt den i två veckor nu utan att få ont i mitt knä- typiskt bra! Tränar 4 gånger i veckan på crosstrainern och är dessutom ute och går med Zimba- får ju inte glömma bort den lilla hunden.
Har en vän som är sugen på att börja med Herbalife. Hoppas verkligen att hon gör det, för jag tror verkligen att hon skulle må bra av det! Helhjärtat så tror jag att hon skulle lyckas då. Hon vill så gärna. Jag vet att hon vill, men det är svårt när det känns hopplöst. Dessutom skulle hon få 35% rabatt genom att handla av mig. Den första som beställer genom mig får 35% och nummer två och tre kommer få 25% rabatt. Bara för att hjälpa dom på traven och för att jag ska komma igång och ha några tjejer som dessutom pushar mig tillbaka. Det vore roligt!

Så hur står det då till efter 10 veckor?
Jo, totalt har jag förlorat 45,5 cm på min kropp!
Har dessutom gårr ner 5,8 kilo, så nu väger jag 68,7kg - snart framme vid mitt mål - storlek 38!

Idag kom jag i mina allra minsta jeans, och jag inte bara kom i dom, utan dom sitter perfekt! Roligt eftersom dom är köpta i Barcelona =)

I övrigt rullar livet på...Jag jobbar som en galning förstås ;) Men det är riktigt roligt för nu har butiken i princip gått runt i flera veckor. Hela december och första veckan i januari. Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar