Emma tvärtemot...




tisdag 18 januari 2011

seg dag, men med en plan!

Idag har det vrit så J*vla segt på jobbet mitt. Jag har gått runt å plockat å grejat, men alltså...nästan inte en enda kund och de få kunder som är här - ja då handlar dom nästan inte, bara krafs, för dom har inga pengar kvar...

Hallå! Det är TVÅ veckor kvar till lön nästan.....hur kan man vara utan pengar i mitten av månaden?!?!

nåvel,nåvel....jag ser på unga mödrar och tänker mig bort.

Igår kom jag på en briljant plan! Men den är hemlig, det är bara Johannes som vet... Det är ett projektsom jag skall påbörja. Det kommer vara klart i mitten av september. Projektet har börjat ta form i mitt huvud och jag skall börja i helgen. Allra helst hade jag börjat direkt igår när jag kom på det, men måste köpa lite material först. Hoppas bara jag kan hålla mig från att säga vad det är och att jag håller fast vid att fullfölja det hela. Kommer bli superbra "If only I can stick to it".... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar