Emma tvärtemot...




söndag 30 januari 2011

I Did it!

Yes!!! Idag när jag och Mannen var på 421 i Högsbo ( där vi nu bor) så gick vi in på hm för jag ville se hur långt jag hade kvar till storlek 38. Jag tog med mig ett par SUPERskinny jeans i storlek 40 och samma sort jeans i storlek 38 så att jag kunde jämföra så det var "normala" storlekar. Spänt gick jag in i provrummet, drog på min 40:orna och tänkte att det gick ju bra. Som förväntat, men hur skulle det nu gå med 38orna? Jo, jag drog på min dom- inga problem , och när jag skulle knäppa dom sp gled dragkedjan upp- höll inte ens in magen!!! Dom passade! Har inte haft storlek 38 sedan jag gick i 6an, dvs på 7,5 år! Wow,vilken känsla! Jag hade även med mig jeans i den andra storleksmodellen, ni vet 29,30,31 osv. Tog hur som helst med mig storlek 31 och 30- har tidigare haft 32. Storlek 30 vad nästan stora- gissa om jag blev förvånad! Ligger alltså mellan storlek 29 och 30 :). Detta har verkligen varit en toppendag, är så lycklig!

1 kommentar: